Известие

Collapse
No announcement yet.

Запотяване на стъкла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Запотяване на стъкла

    Здравейте,
    пиша Ви по една дискутирана и преди тема, но на която не намерих ясно решение.
    Колата е Алфа 147. Онзи ден в Плевен валя огромен порой и градушка. Слязох да огледам алфата всичко наред ли и е и какво да видя - на баща ми също 147 нямаше грам запотено, а моята... кошмар. Все едно вътре е сауна. Сменен е преди 2 месеца филтъра на купето, но проблема си остава... Някой има ли идея как се оправя. Благодаря!

    пп - Пропуснах да спомена - може и да няма общо, но видях в други теми че е споменато. Имам липси на антифриз, който изчезва нереално бързо.
    Last edited by MJ23; d.m.y г., 01:45.

  • #2
    100% Имаш спукан радиатор за парното вътре в купето , побързай със смяната че там дето капе може да направи други поразии , не е скъп около 70 лв. зависи как и от къде ще го намериш , и смяната му е малко кофти мисия ма кат за италянка !!!!!
    Другия признак е че запотеното се бърше малко трудно щото е от антифриз -мазно.

    Comment


    • #3
      Виж под кората на чистачките да не са се запушили отворите за изтичане на водата.

      Comment


      • #4
        То аз толкова и разбирам.. Ще я занеса на един познат да погледне, но исках да му дам основни насоки, в които да гледа.

        Comment


        • #5
          Уж не било от радиатора на парното. Вече не знам и аз какво да я правя тази кола. Сега си пусна парното и веднага се запотят. При дъжд и да не я карам, да няма никой в нея пак става сауна. Теч на антифриз има, но лек. Вече не знам какво да правя при положение, че радиатора на парното всичко му е наред, а доколкото разбрах не е препоръчително да слагам от тези течности за запушване по радиаторите, понеже може да се скапе парното. Пълна безизходица!

          Comment


          • #6
            Абе под мокета как е, имам предвид не стелките а мокета.И в багажника положението как е, да не ти пуска отнякъде 5-та врата.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              филтъра ти пак е за смяна. намокрил се е.
              JTD 105+

              Comment


              • #8
                Здравейте колеги,

                Да ползвам темата, че не намерих нищо подобно в търсачката.
                Имам следния проблем - събира се вода в джоба на вратата след дъжд.


                Чак уплътнението е мокро долу.
                Проверил съм всички уплътнения, както и тапите за алармата, които предполагам че са тези:


                Идеи? Възможно ли е да е от огледалото?
                Romeo 147, TS 1,6 2001

                Comment


                • #9
                  Затвори си прозореца като вали.

                  Огледалото като махнеш,първо има сцепена гумена тапа през която минават кабелите, и някво парче пореста гума в основата на огледалото.Ако ги няма може да влезе вода във вратата, ма то принципно и през външната лайсна в основата на прозореца си влиза.Под кората на вратат трябва да има един бял чаршаф залепен за самата врата по края.Ако го няма/при някакъв ремонт да е свален/ или е разлепен може да подлизва от някъде.Свали си кората и погледни от вътрешната страна, достатъчно прашно е и стичането ще остави следи.И ако сваляш кората използвай случая да си намажеш релсата на водача на стъклото с гресчица.Ако го няма въпросния чаршаф купи си найлон на метър изрежи си едно парче и го залепи с лепило или като мене със самозалепящо алуминиево фолио или двустранна лента.То тоя чаршаф много прилича на подложките за ламинат може би може да се ползва най тънката подложка и става като оригинално.На първо време свали говорителя, ако зад него няма чаршаф или е сцепен може би е от там.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Вече чух какво ли не. Филтър, клапата дали работи, нямам си и идея. Просто е кошмар! При дъжд се поти, ако пусна парното дори да не е най-топло и на 2 - след 1 минута пак се запотяват стъклата. Нямам и идея какво да пробвам вече, живея в един от най-шибаните градове в България - Плевен, тук майстор разбиращ от Алфи няма. Уличното осветление до 19:30 липсва, после пък от дървета не виждаш нищо и познайте как се кара на тъмно при такава сауна вътре - кошмар. А зимата тепърва предстои и искам веднъж завинаги да го разреша този проблем. Слушам всякакви предложения, идеи, включително някой бе писал в други теми при конденз какво се прави. Благодаря на всеки за съвета!

                    ---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:19 ----------

                    Пропуснах да отбележа още няколко подробности - майстора ми казва, че радиатора на парното бил добре. Да, ама антифриза продължава да се губи. Запотяването при дъжд е мазно, преи малко си бях вкъщи, преръсваше, слизам до колата и отстрани на странитчните прозорци около оплатненията светло синьо запотено и мазно.

                    Comment


                    • #11
                      Колега,когато пуснеш клапата за рециркулация на въздуха струята на въздуха увеличава ли се? Така както си описал проблема ми мяза,че клапата е блокирала в затворено положение. Когато се затвори, струята става по-силна. Направи този тест и кажи мени ли силата на струята при отваряне и затваряне на клапата.

                      Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        Щом радиаторът е добре,ми е интересно да разбера теорията на майстора за безследно изчезналият антифриз.
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                        Comment


                        • #13
                          Теорията беше следната - ами гледах няма нищо, по водния радиатор имало малко омаслено... Преди това колата я караше баща ми попитах го него май ми бяха сипвали няккава течност да заздрави радиатора, ама не помня - пълна каша! Иначе за клапана когато свети струята е доста по-силна !

                          Comment


                          • #14
                            Значи затваря.

                            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #15
                              Това какво трябва да значи, че функционира правилно ли? За съжаление съм много скаран на тема коли, откъм техническа част. Когато средното копче свети духа значително по-силна струя, когато не свети струята е по-слаба. Имам известни опасения да не ми правят проблеми и уплътненията на страничните стъкла, защото помня някои от тях не бяха много плътни.
                              Last edited by MJ23; d.m.y г., 01:34.

                              Comment

                              Working...
                              X